NTR30-50N2

3.0 - 5.0 tonelades

Amb la seva eficiència energètica, el seu control i el seu confort líders de mercat, els tractors d’arrossegament NTR30-50N2 de Cat potencien l’eficàcia tant de la màquina com de l’operari. Són perfectes per al sector d’automoció i moltes altres aplicacions industrials i de magatzem en les que cal remolcar càrregues.

És possible triar entre el model estàndard de 3.0 tones i el model de gran resistència de 5.0 tones. Tots dos inclouen un motor amb engranatges integrats en una sola unitat, la qual cosa els permet oferir la major eficiència de l’mercat. Aquests tractors Cat compten amb els dissenys pràctics i els sistemes intel·ligents desenvolupats i comprovats amb la gamma de recogepedidos NO-N2 de baix nivell de Cat, concebuts pensant en l’ús d’energia.

Aquesta gamma de tractors d’arrossegament també es pot personalitzar amb tot un ventall de funcions opcionals disponibles per adaptar el vehicle a les seves operacions. Entre elles figura un dispositiu d’enganxada automàtic que s’activa quan el tractor i el remolc estan alineats correctament per acoblar i bloquejar-los. Gràcies a la funció opcional de desenganxament manual, també és possible desacoplarlos sense sortir de l’tractor. És possible sol·licitar connectors elèctrics i hidràulics per utilitzar carros actius.

cwntr3050n2fs19224
cwntr3050n2ai19169
cwntr3050n2ai19129
cwntr3050n2ai1985
cwntr3050n2ai1977
  • El disseny integrat de motors i engranatges d’una sola unitat afegeix fiabilitat i proporciona la millor eficiència energètica del mercat.
  • El marc principal simplificat d’una sola peça, amb construcció d’acer soldat, és durador i sense problemes.
  • L’accessibilitat ràpida i senzilla de sistemes i components per a verificacions i manteniment minimitza el temps d’inactivitat i les factures.
  • Els forats d’inspecció del xassís permeten la comprovació ràpida dels engranatges, la roda de rodes i el cargol de la roda motriu.
  • La fàcil extracció del blindatge del compartiment del motor a la part davantera del camió (assegurat per dos cargols) proporciona un accés ràpid al punt de servei principal.
  • Un portell de servei extraïble addicional accelera la inspecció i el greixatge de la unitat motriu, així com els canvis de rodes motrius.
  • La visualització de les hores de servei i l’estat de la bateria afavoreix el manteniment correcte (i la interfície d’usuari opcional amb pantalla en color ofereix informació completa).
  • L’opció d’accés al codi PIN impedeix l’ús no autoritzat.
  • Bateria Li-Ion opcional que ofereix una vida més llarga, un temps d’execució més llarg i costos de manteniment més baixos que les bateries tradicionals de plom-àcid.
  • La funcionalitat de direcció avançada s’adapta ràpidament a cada canvi en el comportament de la direcció de l’operador i la velocitat de desplaçament, per a una conducció suau, relaxada i segura.
  • El control de corba intel·ligent únic ajusta constantment la sensibilitat de la direcció, la velocitat de la corba i la limitació de l’angle per mantenir un moviment fluid, tracció i equilibri de principi a fi de girs.
  • Les característiques del control de direcció es modifiquen en marxar enrere per permetre la posició lateral del conductor i el funcionament amb una sola mà.
  • Els darrers avenços en control de tracció garanteixen una acceleració suau i ràpida i eviten el desgast de les rodes i el seu desgast quan es circula per superfícies relliscoses o s’estrenen càrregues pesades.
  • La velocitat de desacceleració i la distància d’aturada són fàcils de controlar i predir, per a un posicionament perfecte, i són programables mitjançant TruckTool.
  • Els modes de conducció ECO i PRO es poden triar segons l’operador i l’aplicació i es poden aplicar paràmetres personalitzats per satisfer requisits més específics.
  • Es pot controlar el funcionament al costat del volant, amb angles limitats per seguretat, per millorar la visió del remolc, per maniobrar quan s’acoblen i desacoblen i per fer moviments curts (hi ha disponibles controls opcionals muntats lateralment).
  • La funció ‘Flying start’ permet a l’operador iniciar l’acceleració des de la posició que hi ha al costat del passeig, abans d’entrar a la catifa de detecció de presència, per accedir més ràpidament a la conducció.
  • El compartiment de l’operador, espaiós i sense obstacles, amb estoreta antilliscant, poca alçada de pas i sense riscos d’ensopegar, garanteix un accés ràpid al pas.
  • Els mecanismes d’accés, connexió i bloqueig de la bateria senzills permeten intercanvis en segons, per a un temps d’inactivitat mínim.
  • L’acoblament automàtic (opcional) bloqueja instantàniament el camió i el remolc quan es troben a la posició correcta, mentre que una opció addicional d’alliberament manual permet el desacoblament sense sortir del camió.
  • Les opcions de connectors permeten l’ús de remolcs amb funcions hidràuliques o elèctriques per a una manipulació més fàcil i ràpida.
  • El sòl de triple suspensió d’alta comoditat ofereix una estructura flotant per amortir els xocs i les vibracions, un amortiment lateral per relaxar els genolls i els turmells i un estorisme gruixut d’última generació per reduir la microvibració.
  • El reposapeus en angle minimitza la tensió per als operadors asseguts (veure opcions) i alts.
  • La forma i l’alçada del respatller optimitzades proporcionen l’amplada màxima d’accés a peu de cadera, un pas fàcil per als operadors que transporten mercaderies i una posició inclinada segura durant els girs.
  • El volant innovador, amb amortiment de les vibracions, no funciona fàcilment amb les dues mans i es pot ajustar per alçada i angle per maximitzar la comoditat.
  • Els accionaments de l’accelerador de forma ergonòmica i altres controls, integrats al volant, són fàcilment accessibles per l’operari sense deixar anar l’adherència.
  • L’elecció de posicionament manual de la part superior del volant permet una marxa enrere còmoda i controlada amb una torsió reduïda d’espatlles i canells.
  • La frenada regenerativa, optimitzada per eliminar l’efecte de balanceig al punt final, es combina amb la funció de retenció de pujada i els frens antiblocatge per facilitar el funcionament, la confiança i la seguretat en totes les condicions.
  • Les funcions de seguretat addicionals (opcionals) inclouen dispositius d’avís (llum de conducció, estroboscòpic, punt blau o alarma programable), així com miralls laterals amples per utilitzar quan les càrregues remolcades són més amples que el camió.
  • Bateria Li-Ion
  • Bateria plom-àcid
  • Acoblament manual d’endoll, diàmetre de passador de 22 mm
  • Acoblament automàtic, diàmetre de passador de 25 mm
  • Acoblament automàtic amb mànec de desbloqueig ergonòmic, diàmetre de passador de 25 mm
  • Connexió elèctrica de 4 pins de remolc
  • Connexió elèctrica de 7 pins del remolc
  • Hidràulica auxiliar per a l’acoblament hidràulic del remolc
  • Disseny de cambra frigorífica, de 0 ° C a -35 ° C
  • Camineu al costat del botó de la unitat al respatller, FWD / BWD
  • Llum de seguretat de punt blau cap a la direcció de conducció (forquilles que es porten)
  • Llum de conducció cap a la direcció de conducció (bifurcacions a la traça)
  • Llum de treball posterior
  • Amplis miralls retrovisors
  • Avís estroboscòpic, groc
  • Alarma de la unitat (programable)
  • Extintor
  • Roda de tracció de potència de fricció
  • Roda de tracció de goma massissa
  • Rodes posteriors superelàstiques trepitjades
  • Rodes posteriors de goma massissa
MODELCAPACITY (kg)LOAD CENTRE (mm)ENGINE
NTR30N23000Eléctricos
NTR50N25000Eléctricos

Please wait while flipbook is loading. For more related info, FAQs and issues please refer to DearFlip WordPress Flipbook Plugin Help documentation.

 

 

 

 

 

 

 

 

Please wait while flipbook is loading. For more related info, FAQs and issues please refer to DearFlip WordPress Flipbook Plugin Help documentation.